یزد دانلود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 25 مهر 1391
بازدید : 471
نویسنده : مصطفی کارگر
دانلود Yahoo! Messneger - نرم افزار موبایل یاهو مسنجر


 

(91/7/25) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 1.8.2 برای اندروید

نسخه موبایل نرم افزار Yahoo! Messenger شما را همیشه و همه جا online نگه می دارد. از ویژگی های این نسخه اتصال سریع، لینک به فیس بوک و ... می باشد.



:: موضوعات مرتبط: دانلود , اینترنت , چت و گفتگو , نرم افزارهای کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Yahoo! Messneger نرم افزار موبایل یاهو مسنجر , دانلود Yahoo! Messneger نرم افزار موبایل یاهو مسنجر , نرم افزار موبایل یاهو مسنجر , دانلود نرم افزار موبایل یاهو مسنجر , دانلود Yahoo! Messnege , دانلود Yahoo! Messneger , دانلود نرم افزار موبایل یاهو مسنجر برای اندروید , ,
تاریخ : سه شنبه 25 مهر 1391
بازدید : 1348
نویسنده : مصطفی کارگر

دانلود The Enigma Protector v3.100 نرم افزار محافظت از سورس های نوشته شده
 

اگر جز آندسته از افرادی باشید که برنامه نویسی های تحت و یا ویندوز انجام می دهید حتمام می دانید که برای جلوگیری از سوء استفاده افراد باید کپی رایت بر روی برنامه های نوشته شده خود قرار دهید. در این بین نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند و هر کدام از آنها قابلیت های خودشان را دارند. در این مطلب از سایت میهن دانلود قصد معرفی یک نرم افزار حرفه ای داریم که می تواند شما را در این امر یاری نماید. The Enigma Protector نرم افزاریست که شما را قادر می سازد تا بتوانید امنیت برنامه های نوشته شده توسط شما را بالا ببرد و سبب سوء استفاده از آنها شود. در واقع وقتی شما این نرم افزار را بر روی سیستم خود نصب می کنید به اسانی می توانید برنامه های نوشته شده را ایمن کنید بگونه ای که دیگر هکرها نتوانند برنامه شما را کرک کنند و یا به سورس های نوشته شده توسط شما دسترسی داشته باشند و آنها را ریسورس کنند. شما با کمک این برنامه می توانید از تمامی فایلهای exe , .scr , .dll , .ocx و فایلهای .NET محافطت کند. وظیفه نرم افزار The Enigma Protector این است که به لحاظ امنیتی برنامه یا فایل شما را پک کرده و امنیت آن را بسیار افزایش داده تا زحمات شما برنامه نویسان بی نتیجه نماند. یکی از برترین ویژگی های این نرم افزار جلو گیری از مانیتور شدن فایل های شما میباشد و در صورتی که یک برنامه مانیتورینگ باز باشد فایل شما اجرا نخواهد شد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


:: موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزارهای کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: محافظت از برنامه ها , محافظت از سورس , نرم افزار , نرم افزار جديد , جلوگیری از کرک برنامه ها , جلوگیری از ریسورس شدن برنامه ها , حفاظت از کپی رایت برنامه ها , حفاظت از برنامه های نوشته شده , دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار جديد , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , سايت دانلود نرم افزار ,
تاریخ : سه شنبه 25 مهر 1391
بازدید : 557
نویسنده : مصطفی کارگر

 
دانلود Perception EZ Backup Ultimate 6.37 نرم افزار پشتیبان گیری از تمامی اطلاعات سیستم
Perception EZ Backup Ultimate یک نرم افزار بسیار حرفه ای و مفید در زمینه پشتیبان گیری از اطلاعات سیستم می باشد. شما با کمک این نرم افزار براحتی می توانید از تمامی اطلاعات درون سیستم و تمامی برنامه های نصب شده یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت هرگونه مشکل اقدام به بازیابی آنها کرده و نگران از دست رفتن اطلاعات نباشید. این نرم افزار می تواند بصورت فشرده ZIP از اطلاعات شما بک آپ گیری کند و حتی بر روی فایلهای پشتیبان می توانید پسورد قرار دهید تا از دسترس دیگران در امان باشد. البته این نرم افزار می تواند از فایلهایی که قفل شده اند و یا برنامه هایی که در حال اجرا هستند نیز بک آپ تهیه کند. بطور مثال می توانید از سی دی , دی وی دی , درایورهای محلی , شبکه و FTP , آفیس , تصاویر و... یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


:: موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزارهای کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار , نرم افزار جديد , پشتیبان گیری از برنامه ها , بک آپ گیری , بک آپ گیری از نرم افزارها , یک آپ گیری از اسناد و پشتیبان گیری از موزیک ها , تهیه نسخه پشتیان , دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار جديد , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , سايت دانلود نرم افزار ,
تاریخ : دو شنبه 24 مهر 1391
بازدید : 287
نویسنده : مصطفی کارگر

 

Yamicsoft Windows 8 Manager نرم افزاری قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، تعمیر ، پاکسازی و افزایش سرعت ویندوز ۸ می باشد. ویندوز ۸ جدیدترین ویندوز مایکروسافت است. کاربر به کمک نرم افزار با انجام فرایندهایی باعث افزایش سرعت ویندوز و رفع خطاها خواهد شد ، همچنین نرم افزار با ارائه پیشنهاداتی و انجام آنها توسط کاربر ، امنیت سیستم را افزایش خواهد داد. به طور کلی نرم افزار دارای ۶ اصلی بخش Information ، Optimizer ، Cleaner ، Customization ، Security ، Network و بخشی به نام Misc. Utilities است که ابزارهای مختلف در آن قرار دارد. در ادامه مطلب بخش های این نرم افزار را به طور مفصل توضیح داده ایم.

 

win8manager بهینه سازی ویندوز 8 با نرم افزار Windows 8 Manager 1.0.0

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزارهای کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Yamicsoft Windows 8 Manager , دانلود کرک Yamicsoft Windows 8 Manager , نرم افزار افزایش سرعت ویندوز 8 , نرم افزار بالا بردن سرعت ویندوز 8 , نرم افزار بهینه سازی ویندوز 8 , نرم افزار تعمیر ویندوز 8 , نرم افزار رفع خطاهای ویندوز 8 , نرم افزار رفع مشکلات ویندوز 8 , نرم افزار ویژه ویندوز 8 , نرم افزار پاکسازی ویندوز ,
تاریخ : دو شنبه 6 شهريور 1391
بازدید : 340
نویسنده : مصطفی کارگر

LinuxLive USB Creator

لینوکس یک سیستم عامل آزاد و باز متن است که تحت مجوز GNU/GPL منتشر شده است. باز متن به این معنی که هر شخصی آزاد است تا از آن استفاده کند، ‌آن را تغییر دهد و حتی می‌تواند آن را دوباره توزیع کند. امروزه توزیع های فراوانی از لینوکس و جود دارد که از هسته و نرم افزار های آزاد (Free Software) همراه هسته تشکیل می شوند. همه‌ی این توزیع ها از یک هسته‌ی واحد به نام لینوکس استفاده می کنند.
LinuxLive USB Creator نرم افزاری رایگان و متن باز جهت نصب توزیع های مختلف لینوکس بر روی انواع حافظه فلش با قابلیت بوت مستقیم از حافظه فلش در ویندوز می باشد. این نرم افزار یک گزینه منحصر به فرد از مجازی سازی خودکار برای اجرای مستقیم لینوکس در ویندوز بدون هیچ گونه پیکربندی یا نصب را به شما ارائه می دهد. از این نرم افزار می توانید برای ایجاد یک کلید زنده بوت USB از اوبنتو، فدورا، Damn Small Linux, Puppy Linux و دیگر توزیع های لینوکس استفاده کنید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزارهای کاربردی , نرم افزار یکپارچه سازی هارد دیسک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود LinuxLive USB Creator v2 , 8 , 15 , نرم افزار ساخت لینوکس قابل اجرا از روی حافظه های قابل حمل , نرم افزار , کاربردی , دیسک مدیریت و بوت , سیستم عامل , لینوکس ,
تاریخ : سه شنبه 31 مرداد 1391
بازدید : 1059
نویسنده : مصطفی کارگر

 

دانلود Multi Timer Ultimate v3.10 - نرم افزار تایمر برای ویندوز

Multi Timer Ultimate نرم افزاری است که برای پاسخگویی به نیازهای کاربران، در یک محیط خصوصی، حرفه ای و حتی علمی طراحی شده است. این نرم افزار یک تایمر قدرتمند برای سیستم عامل ویندوز است. اگر شما به دنبال یک تایمر دقیق، پیشرفته، همه کاره، قدرتمند و آسان هستید، این نرم افزار گزینه ی بسیار مناسبی خواهد بود. به کمک این نرم افزار کم حجم شما می توانید چندین تایمر با قابلیت های مختلف در صفحه دسکتاپ خود داشته باشید. همچنین می توانید برای هر تایمر صدای زنگ mp3 انتخاب کنید و یا رنگ صفحه ضمیمه هر ساعت را عوض کنید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزارهای کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Multi Timer Ultimate v3 , 10 , دانلودنرم افزار تایمر برای ویندوز , دانلودنرم افزارهشداردهنده ,
تاریخ : دو شنبه 30 مرداد 1391
بازدید : 418
نویسنده : مصطفی کارگر

دانلود EASEUS Todo Backup v5.0 - تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها

همیشه بهترین گزینه برای این که مطمئن باشیم اطلاعات کلیدی سیستم رایانه ایمان در صورت از دست رفتن قابل بازگردانی است تهیه یک نسخه پشتیبان از آنهاست. این کار کمک زیادی می کند تا با خیالی آسوده با سیستم رایانه ای کار کنیم. تهیه نسخه پشتیبان را می توان با نرم افزارهایی نظیر EASEUS Todo Backup تجربه کرد که با انبوهی از قابلیت ها کار Backup گیری را فوق العاده آسان می کنند. به واسطه استفاده از این نرم افزار به راحتی می توان از تمامی موزیک ها ، اسناد ، فایل های شخصی ، فیلم ها ، بانک های اطلاعاتی و به طور کلی هرآنچه برروی حافظه جانبی ذخیره شده است یک نسخه پشتیبان تهیه کرد.
 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزارهای کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: backup , backup گرفتن از فایل ها , پشتیبان گیری از فایل ها , تهیه نسخه پشتیبانی , تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز , دانلود EASEUS Todo Backup , دانلود نرم افزار backup ,
تاریخ : جمعه 20 مرداد 1391
بازدید : 443
نویسنده : مصطفی کارگر

 دانلود   MPSOFTWARE phpDesigner v8.0.0.145 - نرم افزار کد نویسی به زبان پی اچ پی

phpDesigner نرم افزاری قدرتمند و پرسرعت برای کد نویسی و ویرایش PHP است که دارای امکانات کاملی برای زبان های HTML ، CSS و Javascript می باشد. افراد مبتدی نیز به خوبی افراد حرفه ای می توانند از این نرم افزار استفاده کنند. phpDesigner به شما در آنالیز ، ویرایش ، رفع مشکلات (Debugging) و انتشار نرم افزارها و وبسایت های بر پایه زبان های PHP، HTML و ... کمک خواهد کرد.
امکانات نرم افزار
phpDesigner :
- سرعت بسیار بالا، یادگیری و استفاده بسیار ساده.
- ویراستاری کامل برای زبان های
PHP، HTML، CSS و Javascript.
- رابط کاربری کاملا ابتکاری با قابلیت های شخصی سازی فراوان و پشتیبانی از پوسته های مختلف.
- سایه روشت کردن گرامر برای زبان های
PHP ، HTML ، CSS ، جاوا اسکریپت و غیره.
- مرور کدها ، کامل کردن کد ها و راهنمایی برای نوشتن کد.
- مدیریت پروژه ها و جریان کاری.
- جستجوی اعلان ها (
declarations) در پروژه با روشی کاملا ابتکاری.

- رفع مشکل و پروفایل کد PHP به همراه Xdebug.
- تشخیص خطاها به صورت زنده برای زبان های
PHP، HTML و CSS.
- ویرایش از راه دور
ftp.
- جستجو و جایگزینی بسیار پیشرفته کدها.
- کتابخانه و قالب های آماده فراوان برای کدها.
- پشتیبانی از
TortoiseSVN.
- زیبا سازی سریع کدها برای
PHP، HTML و CSS.
- مشاهده برچسب های منطبق و مفقود شده.
- یادگیری
PHP به همراه راهنما و دستورالعمل داخلی PHP.

 

امکانات جدید اضافه شده در ورژن phpDesigner 8.1.0 Multilingual + Portable :
- پشتیبانی از رنگ های
CSS3 , HSL , HSLA , RGBA.
- اضافه شدن 7 زبان دیگر به زبان های نرم افزارمانند اسپانیایی ، کرواسی و...
- قابلیت
GIT Output Dialog.
- برطرف شدن مشکلات
Git Add file, Git Commit file, Git Commit folder, Git Status, Git List committed files, Git Diff, Git Log, Git Log file.
- برطرف شدن مشکلات اجرای دستورات
GIT.
- برطرف شدن اشکالات مارکر های متن.



:: موضوعات مرتبط: دانلود , اینترنت , طراحی وب سایت , نرم افزارهای کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود MPSOFTWARE phpDesigner v8 , 0 , 0 , 145 , نرم افزار کد نویسی به زبان پی اچ پی ,
تاریخ : پنج شنبه 19 مرداد 1391
بازدید : 495
نویسنده : مصطفی کارگر

دانلود Aidfile Recovery Software 3.5.5.0 - نرم افزار بازیابی اطلاعات

 

Aidfile Recovery Software ابزاری بسیار کارآمد و کم حجم به منظور بازیابی سریع فایل های پاک شده است. اگر فایل های هارد دیسک شما به هر دلیلی پاک شده است بهتر است برای بازیابی بهتر آنها فایلی در آن محل کپی نکنید سپس با استفاده از Aidfile Recovery Software می توانید آنها را با سرعت بسیار بالایی و بدون نقص بازیابی کنید ، این نرم افزار از انواع سیستم فایل ها همچون EXFAT / FAT32 / NTFS و ..... پشتیبانی می کند. شما می توانید فایل های پاک شده ، فرمت شده ، درایو حذف شده و .... را به راحتی بازیابی کنید و دیگر نگران از دست دادن اطلاعات مهم خود نباشید.
امکانات نرم افزار Aidfile Recovery Software :
- ریکاوری فایل های شما پس از فرمت درایو حتی اگر ویندوز خود را عوض کرده باشید .
- باز گرداندن فایل ها پس از خطاهای پارتیشن بندی و یا Crash درایو.
- بازگرداندن درایورهای از دست رفته.

Aidfile Recovery Software 3.5.5.0

- بازگرداندن فایل های پاک شده از Recycle Bin.
- قابلیت باز گرداندن فایل ها از Flash درایو ها و...
 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزارهای کاربردی , ریکاوری و بازیابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: ریکاوری و بازیابی اطلاعات , نرم افزارهای کاربردی ,
تاریخ : پنج شنبه 19 مرداد 1391
بازدید : 573
نویسنده : مصطفی کارگر

 

دانلود YouWave Android v2.3.2 - نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

شما با استفاده از نرم افزار YouWave Android می توانید ، برنامه ها و بازی های سیستم عامل اندروید را بدون نیاز به گوشی، روی کامپیوتر خود اجرا کنید. بدین ترتیب قادر خواهید بود هزاران نرم افزار را از فروشگاه اندروید بوسیله YouWave Android دانلود کنید و به راحتی آنها را در کامپیوتر خود اجرا کنید. به جرات می توان گفت YouWave Android بهترین و سریعترین شبیه ساز سیستم عامل اندروید روی کامپیوتر می باشد. از ویژگی های برتر این نرم افزار می توان به اجرای سریع برنامه های آندروید بر روی کامپیوتر و نصب و اجرای آسان خود نرم افزار اشاره کرد.

سایر امکانات نرم افزار Youwave Android :
- پشتیبانی از Android 2.3 Gingerbread.
- اجرا روی ویندوزهای XP/Vista/7 نسخه های 32bit و 64bit.
- عملکرد شبیه سازی کارت SD برای ذخیره بازی ها.
- وضعیت های ذخیره شده که راه اندازی مجدد نرم افزار را سرعت می بخشد.

YouWave Android v2.3.2

- قابلیت اجرای بازی های چند نفره آنلاین.
- چرخش داینامیک مانند گوشی .
- دکمه های کنترل صدا.
- کنترل پنل جمع شدنی.



:: موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزارهای کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزارهای کاربردی , نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر , دانلودYouWave Android v2 , 3 , 2 ,
تاریخ : پنج شنبه 19 مرداد 1391
بازدید : 432
نویسنده : مصطفی کارگر

 

دانلود نرم افزار System Speed Booster 2.9.5.2

 

نرم افزار System Speed Booster 2.9.5.2 با یک کلیک قادر به بهینه سازی رجیستری و حذف فایل های رجیستری بیهوده و خراب و خطاها و همچنین اسکن رجیستری بوده که باعث تعمیر خطاهای آن شده و در نتیجه افزایش سرعت سیستم را در بر خواهد داشت. همچنین امکانی در System Speed Booster وجود دارد که توسط آن دیگر نیازی نیست مرتب به نرم افزار سر زده و عملیات Optimize یا بهینه سازی را انجام دهید چون خود نرم افزار به طور منظم و خودکار این کار را برایتان انجام خواهد داد. از امکانات این نرم افزار می توان به یکپارچه سازی، تعمیر، فشرده سازی و در کل بهینه سازی رجیستری به صورت خودکار یا دستی , بهینه سازی رجیستری و تنظیمات ویندوز برای افزایش سرعت شبکه مانند افزایش سرعت اینترنت , دارای قسمتی با نام Restore Center برای بازگرداندن سیستم به حالت قبلی خود (پس از هر بار تغییر در رجیستری، نسخه ی پشتیبانی از حالت و تنظیمات سیستم به طور خودکار تهیه شده و با نام تاریخ اعمال و تعداد تغییرات صورت گرفته ذخیره می شود که با کلیک روی هر کدام می توانید سیستم را به حالت قبلی بازگردانید) و … اشاره کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.......



:: موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزارهای کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزارDownloadSibDLsibdownloadبهینه سازی رجیستری و تنظیمات ویندوز برای افزایش سرعت شبکه مانند افزایش سرعت اینترنت , دانلود , دانلود رایگان , دانلود نرم افزار System Speed Booster , دانلود نرم افزار System Speed Booster 2 , 9 , 5 , 2 , دانلود نرم افزار System Speed Booster 2 , 9 , 5 , 2 , آپدیت شده , دانلود نرم افزار System Speed Booster 2 , 9 , 5 , 2 , با لینک مستقیم , دانلود نرم افزار System Speed Booster 2 , 9 , 5 , 2 با لینک مستقیم و پر سرعت , دانلود نرم افزار System Speed Booster 2 , 9 , 5 , 2 نرم افزار ریجستری , دانلود نرم افزار System Speed Booster 2 , 9 , 5 , 2 ورژن جدید , دانلود نرم افزار System Speed Booster 2 , 9 , 5 , 2 کرک شدهسیب , دانلودنرم افزار System Speed Booster , نرم افزار System Speed Booster 2 , 9 , 5 , 2 , فشرده سازی و در کل بهینه سازی رجیستری به صورت خودکار یا دستی ,

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


دانلودرایگان نرم افزار دانلود رایگان آهنگ دانلودرایگان بازی های اندروید دانلودرایگان نرم افزارهای کاربردی کامپیوتر دانلودبازی های موبایل برای جاوا دانلودآنتی ویروس های2012 دانلودفیلم دانلودانیمیشن دانلودنرم افزارهای مذهبی موبایل دانلودنرم افزارهای مذهبی کامپیوتر دانلود نوحه

مطالب وبلاگ چه طور بود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
 عنوان :شتاب دانلود/دانلودرایگان نرم افزارو بازی

آدرس: shetabd.loxblog.com






RSS

Powered By
loxblog.Com